piątek, 30 grudnia 2016

Organizer 2017



     Przyszedł czas na zamieszczenie organizera na rok 2017. Jak sami się przekonacie, zawiera on podobne karty, które znajdowały się w organizerze z zeszłego roku, jednak ma bardziej minimalistyczną i prostą budowę. Tworząc ten organizer, inspirowałam się zawartością mojego bullet journal, o którym pisałam w tym poście. Wizualnie organizer jest bardzo prosty, ale każdy może go ozdobić według własnego uznania. Osobiście pozostaję przy bullet journal, który pod względem zawartości odpowiada organizerowi, jaki przygotowałam dla Was.

W organizerze na rok 2017 znajdziecie:

1. Spis treści – postanowiłam wprowadzić spis treści, ze względu na to, że każdy może ułożyć sobie karty organizera tak, jak mu to odpowiada, a spis treści pozwoli na uporządkowanie zawartości.

2. Kalendarz na rok 2017 – mieści się na dwóch stronach.

3. Plan roczny – to podział na miesiące, zajmuje dwie strony. Możemy zapisać tu ważne daty, wydarzenia, które chcemy z góry zaplanować i o których nie chcemy zapomnieć.

4. Cele roczne – karta bardzo podobna do tej z zeszłego roku. Cele podzielone są na obszary, w ramach których chcemy postawić sobie wyzwania (praca, nauka, podróże, sport, rozwój osobisty).

5. Karta miesiąca – tutaj możecie wpisać wszystkie ważne zadania na dany miesiąc. Kartę można na bieżąco uzupełniać. Zajmuje ona jedną stronę i jest czytelna.





6. Nawyki – to nowa karta, którą postanowiłam umieścić w organizerze. Stosowałam ją przez ostatnie 3 miesiące Bullet journal i dzięki tej karcie mogłam utrwalać u siebie pewne nawyki jak picie odpowiedniej ilości wody, czytanie książki po angielsku, olejowanie włosów itp.

7. Budżet – karta ta pojawiła się w organizerze w zeszłym roku. W obecnym organizerze jest prosta i przejrzysta. Strona podzielona jest na wydatki, zarobki i wypracowane oszczędności.

8.Karta dnia – tutaj mała zmiana w porównaniu do organizera z zeszłego roku. Cały tydzień widoczny jest na jednej stronie.





Mam nadzieję, że przygotowany przeze mnie organizer będzie dla Was przydatny. Ostatnio praca zawodowa zabiera mi większość czasu. Przede mną kilka wyzwań w nadchodzącym nowym roku, głównie związanych z rozwojem prowadzonej przeze mnie działalności. Jednak podsumowanie mijającego roku i plany na nadchodzący rok to temat na inny post. W tym roku na początku miesiąca przygotowywałam dla Was tapety na pulpit z kalendarzem. W nowym roku możecie spodziewać się czegoś nowego.

Życzę Wam, aby nadchodzący nowy rok był dla Was czasem spełniania marzeń, pokonywania słabości i osiągania zamierzonych celów.

Organizer możecie pobrać tutaj

Powodzenia!

12 komentarzy:

  1. Fajna minimalistyczna forma, ma wszystko co potrzebne i faktycznie, każdy może go ozdobić według własnych upodobań. Ja osobiście używam Happy Plannera, w zeszłym roku miałam wersję codzienną, w tym postanowiłam przerzucić się na kalendarz tygodniowy ze względu na to, że jest mniejszy i będę mogła mieć go zawsze przy sobie. A u mnie na blogu znajdziesz kalendarz na styczeń do wydrukowania w formacie A4 i powieszenia na ścianie bądź lodówce :)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę realizacji wszystkich postawionych celów w 2017 roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuj. Właśnie o to mi chodziło, by stworzyć minimalistyczny organizer, któremu każdy może nadać inny charakter. Również życzę realizacji wszelkich celów na 2017 rok :)

      Usuń
  2. Wow, świetna robota, pobieram wszystko :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że będzie pomocny.

      Usuń
  3. Dobrze,że jeszcze nie kupiłam planera.Ten bardzo mi się podoba, szczególnie ta ogólna strona z postanowieniami na caly miesiąc i z budżetem.Ja w zeszlym roku miałam zwykły kalendarz, po 1 dniu na stronę i jednak nie wygodnie się go pisało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobiłam podobny organizer na zeszły rok z jednym dniem na stronę i u mnie nie do końca się to sprawdziło. Mam nadzieję, że będzie Ci dobrze służyć.

      Usuń
  4. Na pewno skorzystam! Świetne narzędzie do organizowania siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam do skorzystania :)

      Usuń
  5. Fajna sprawa :-) Wszystko w jednym miejscu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że trafiłam do Ciebie dopiero teraz. Mimo że mamy już marzec, kusi mnie, żeby wydrukować sobie ten organizer, bo ze wstydem muszę przyznać, że nie korzystam teraz z żadnego. I nie działa to na mnie dobrze, bo sporo minut przecieka mi przez palce i nieco się gubię. Zrobiłaś kawał dobrej roboty - minimalistyczna forma i możliwość wprowadzenia dużej ilości wartościowej treści!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie stworzyłam organizer również z myślą o osobach które natrafią na niego później, bo prowadzenie można zacząć w dowolnym czasie więc zachęcam :)

      Usuń