poniedziałek, 14 listopada 2016

Językowy listopad czyli Wyzwanie Poliglotki




     W listopadzie postanowiłam przyłączyć się do Wyzwania Poliglotki. Studia a wraz z nimi coweekendowe zajęcia z angielskiego skończyłam w zeszłym roku. Od tego czasu samodzielna nauka angielskiego ograniczała się w moim przypadku do codziennej lektury w języku angielskim. Zaniedbałam gramatykę, słuchanie i poznawanie nowych słówek. Wyzwanie Poliglotki będzie dla mnie powrotem do regularnej nauki angielskiego. Nadal mam zamiar codziennie czytać kilka stron książki w języku angielskim i to jest dla mnie minimum, jeśli chodzi o kontakt z językiem. Poza tym w listopadzie skoncentruję się również na gramatyce i słownictwie branżowym. Słuchanie radia i obejrzenie kilku filmów dokumentalnych będzie ciekawym urozmaiceniem nauki. 

W utrwalaniu gramatyki pomaga mi ta strona. Znajdziecie na niej mnóstwo ćwiczeń gramatycznych. Natomiast na tej stronie możecie wysłuchać podcastów, a jeśli tak jak ja planujecie, na co dzień słuchać radia w języku angielskim polecam Wam radio BBC.


Czy Wy również przyłączycie się do Wyzwania Poliglotki?

2 komentarze:

  1. Wow, jestem w szoku, nigdy o takim wyzwaniu nie słyszałam, życzę powodzenia!

    zapraszam do mnie na konkurs, super nagrody do wygrania!
    nicoleotremba.blogspot.com/2016/11/wielki-konkurs-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń