środa, 3 sierpnia 2016

Ćwiczenia ogólnorozwojowe - zestaw na sierpień



     W dzisiejszym poście znajdziecie zestaw ćwiczeń ogólnorozwojowych na sierpień. Taki zestaw wykonuję trzy razy w tygodniu w pięciu seriach. Harmonogram ćwiczeń możecie pobrać tutaj.


Ćwiczenia na sierpień to:


1. Wyciskanie hantli w pozycji leżącej x 20:  Opis ćwiczenia znajdziecie tutaj.


2. Rozpiętki z hantlami x 20: Opis ćwiczenia znajdziecie na tej stronie. Ja to ćwiczenie wykonuję na podłodze z nogami zgiętymi w kolanach. 


3. Nożyce pionowe x 30: Leżąc na podłodze z wyprostowanymi nogami, unosimy nogi lekko nad podłogę i wykonujemy nożyce pionowe. Należy pamiętać o tym, by nie wyginać kręgosłupa, powinien on być „przyklejony” do podłogi.


4. Nożyce poziome x 30: Postępujemy analogicznie jak w ćwiczeniu wcześniejszym z tym że ruch nóg odbywa się poziomo.


5. Przysiady x 15


6. Unoszenie nóg bokiem w pozycji leżącej x 15 na każdą stronę: Opis ćwiczenia znajdziecie tutaj.




Powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz