wtorek, 5 lipca 2016

Ćwiczenia ogólnorozwojowe - zestaw na lipiec



     Dziś mam dla Was kolejny zestaw ćwiczeń ogólnorozwojowych na lipiec. Ćwiczenia te wykonuję trzy razy w tygodniu w pięciu seriach. Czasami wykonuję jedną serię takiego zestawu, jako rozgrzewkę przed bieganiem. 


Ćwiczenia na lipiec to:


1. Wznoszenie ramion na boki x 15: Stojąc w lekkim rozkroku, należy unieść wyprostowane ramiona na wysokość barków i powoli opuścić. Takie ćwiczenie wykonuję z hantlami. Jeśli ich nie posiadacie, możecie zastąpić je butelkami wypełnionymi wodą lub ćwiczyć bez hantli.


2. Wznoszenie ramion do przodu x 15: Podobnie jak w pierwszym ćwiczeniu z tą różnicą, że ramiona wznosimy przed siebie na wysokość barków i powoli opuszczamy. To ćwiczenie również proponuję wykonać z obciążeniem.


3. Brzuszki skośne x 15 na każdą stronę (ćwiczenie nr 8 w opisie)


4. Deska 1 min (ćwiczenie nr 2 w opisie)


5. Wypady x 15 każda strona (opis ćwiczenia znajdziecie tutaj)


6. Wymachy nóg do boku w podporze x 15 każda strona: Będąc w klęku podpartym, wykonujemy wymach nogi do boku. Noga powinna być ugięta w kolanie.


Poniżej znajdziecie plan ćwiczeń na lipiec. Oczywiście możecie pobrać go tutaj.




Powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz