środa, 22 czerwca 2016

Mój sposób na relaks (13): Błatnia



     

     Piękna pogoda zachęca do spędzania czasu na świeżym powietrzu. W zeszłą niedzielę wybrałam się na Błatnią (jeden ze szczytów Beskidu Śląskiego). Na Błatnią prowadzi wiele szlaków, ja postanowiłam wyruszyć z Jaworza, a droga zajęła mi ok. 2 godzin. Na szczycie Błatniej znajduje się schronisko PTTK, a tuż za nim można podziwiać piękną panoramę Beskidu Śląskiego. Jeśli mamy ochotę, możemy przedłużyć czas spędzony w tej okolicy i wyruszyć z Błatniej na Klimczok. Wejście na Błatnią nie jest trudne, jednak w ciepłe i słoneczne dni warto pamiętać o postojach i nawadnianiu się. Polecam każdemu taki sposób spędzania wolnego czasu.





Chodzicie po górach? Lubicie taką aktywność fizyczną?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz