środa, 24 lutego 2016

Muzyka nie tylko do biegania - 5 piosenek, które dodają sił cz. II



     W tym poście przedstawiłam Wam pięć piosenek, których słucham podczas biegania i które dodają mi sił. Dziś mam dla Was kolejną piątkę. Myślę, że te piosenki polubią nie tylko ci z Was, którzy biegają. Według mnie to świetne utwory, które dodają nam energii i sprawdzą się podczas każdej aktywności fizycznej. Zachęcam Was również do podzielenia się w komentarzach muzyką, która dodaje Wam sił podczas ćwiczeń.








4 komentarze:

  1. Świetny wybór faktycznie te kawałki dodają sił i ma się dzięki nim więcej energii. Sama takiej listy nie mam raczej urozmaicam treningi. Ale jedna zasada musi być zachowana zawsze musi być to energetyczna muzyka, bo musi pobudzać do działania i do jeszcze większego wysiłku! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Obecnie nie wyobrażam sobie treningu bez muzyki :)

      Usuń
  2. Co prawda nie biegam, ale do ćwiczeń w domu się przyda. Zgadzam się, że taka muzyka pobudza fizycznie i wszystko idzie łatwiej :)

    OdpowiedzUsuń