czwartek, 4 lutego 2016

Muzyka nie tylko do biegania - 5 piosenek, które dodają sił cz. I


     Aktywność fizyczna jest zdecydowanie przyjemniejsza, jeśli towarzyszy jej muzyka. Przy dynamicznych rytmach nie tylko zapominamy o wysiłku, ale mamy również więcej energii do wykonywania kolejnych ćwiczeń. Myślę, że każdy z nas ma czasem chwile zwątpienia i słabości. O tym, że niekiedy po prostu nie chce mi się wyjść pobiegać, pisałam w tym poście. Czasami podczas treningu dopada mnie zwątpienie i zmęczenie. Wtedy mam ochotę skrócić dystans i wcześniej wrócić do domu. W takich chwilach przydają mi się poniższe piosenki. Wiem, że jest to mieszkanka różnych wykonawców i stylów muzycznych. Dzięki ich energicznym rytmom zwiększam tempo lub wydłużam dystans planowanego biegu. Mój humor momentalnie się poprawia, a myśli, że mogłabym wcześniej skończyć trening, odchodzą w zapomnienie. Mam nadzieję, że poniższe piosenki przydadzą Wam się podczas treningu, niezależnie od tego, czy biegacie, czy uprawiacie inny sport. 







Podzielcie się w komentarzach Waszymi ulubionymi piosenkami, które dodają Wam sił w czasie treningu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz