niedziela, 22 listopada 2015

Mój sposób na relaks (10): Kocia kawiarnia



     W czerwcu tego roku w Krakowie powstało niezwykłe miejsce – Kociarnia, czyli kocia kawiarnia. W tym miejscu możecie wypić pyszną kawę, zjeść dobre ciastko i przy okazji spędzić czas z przemiłymi kociakami. Temat kocich kawiarni jest mi niezwykle bliski, gdyż moja praca dyplomowa z architektury wnętrz dotyczyła właśnie projektu wnętrza takiej kawiarni, poza tym uwielbiam koty i żałuję, że na razie nie mogę mieć kota w mieszkaniu. Pierwsze kocie kawiarnie powstały w Azji. Później moda na te niezwykłe miejsca przeniosła się do Europy i Ameryki Północnej. Przebywają w nich koty przygarnięte ze schronisk dla bezdomnych zwierząt. W kocich kawiarniach często organizowane są spotkania z lekarzami weterynarii, hodowcami, którzy prowadzą wykłady na temat prawidłowej opieki nad tymi zwierzętami. Poza tym koty przebywające w tych kawiarniach często znajdują właścicieli wśród klientów. Kociarnia w Krakowie to bardzo przytulne i ciekawe miejsce. Polecam je nie tylko miłośnikom kotów.





Więcej o Kociarni możecie dowiedzieć się z tej strony..

2 komentarze:

  1. czytałam jakiś czas temu wpis o kociej kawiarki i był on raczej negatywny. że koty nie czują się swobodnie, że dzieci je tarmoszą itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłam świadkiem takiej sytuacji. W ten dzień w którym ja byłam w kociej kawiarni, było również parę osób z dziećmi i nic takiego się nie działo. W każdej kociej kawiarni obowiązuje regulamin, a dzieci powinny przebywać w niej pod opieką dorosłych.

      Usuń