poniedziałek, 21 września 2015

Lubię poniedziałki (61): 3 ulubione napoje na początek dnia



     O tym, że lubię zacząć dzień od dobrego śniadania pisałam Wam w tym poście. Poranne posiłki uzupełniam o różnego rodzaju napoje. Do moich trzech ulubionych mogę zaliczyć:


1. Herbatę z cytryną, sokiem malinowym i imbirem - rankiem świetnie rozgrzewa i pobudza organizm.


2. Kakao – niezastąpiona odrobina słodyczy na jesienne i zimowe chłodne poranki.


3. Koktajl bananowy z płatkami owsianymi i siemieniem lnianym – najlepiej sprawdza się przed bieganiem, jest pożywny i dodaje energii.




Wartościowe i zdrowe posiłki, przekąski oraz napoje są dla mnie ważnym elementem dbania o własne zdrowie i samopoczucie. Szczególnie jesienią i zimą lubię zacząć dzień od gorącej herbaty lub pysznego kakao. Pyszne śniadanie oraz jego uzupełnienie w postaci napoju nie tylko dostarcza ważnych składników, jakie organizm potrzebuje o poranku, ale również wprawia w dobry nastrój.


A Wy jak zaczynacie dzień?

10 komentarzy:

  1. kakao jest pyszne. ja lubię jeszcze mieszankę kakao z inką, czasami dodaję jeszcze nieco karobu. i piję ze spienionym mlekiem. dzisiaj sobie właśnie taki napój zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inki dawno nie piłam. Napisz coś więcej na temat karobu.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Może masz jakieś swoje przepisy na ulubione napoje?

      Usuń
  3. Oesu, kakao uwielbiam do porannego śniadania, inkę jeszcze bardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zaczynam dzień zazwyczaj od szklanki wody, czasem z cytryną. Staram się jeść pożywne śniadanie, ale zazwyczaj nie jestem głodna rano...;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również piję rano po przebudzeniu wodę z cytryną. Jednak później, do śniadania, lubię właśnie powyższe napoje :)

      Usuń