poniedziałek, 11 maja 2015

Lubię poniedziałki (44): Inspiracja do zdrowego odżywiania



     Dziś mam dla Was dawkę motywacji do zdrowego odżywiania, które w cale nie musi być drogie i zajmować wiele czasu. Dla mnie zdrowe odżywianie, to przede wszystkim unikanie fast foodów i przetworzonej żywności oraz samodzielnie przygotowywanie potraw. Rzadko zamawiam w pracy jedzenie. Najczęściej sama robię sobie drugie śniadanie, są to najczęściej: kanapki, serek wiejski z warzywami, jajko na twardo. Śniadanie do pracy, czy szkoły w cale nie musi być nudne. Wręcz przeciwnie. Kolorowe owoce, warzywa, czy zdrowe mięso wyglądają apetycznie. Lubię też zdrowe przekąski jak orzechy, jogurt z owsianką i owocami, suszone owoce, koktajle. Staram się pić dużo wody mineralnej. Dodaje do niej cząstki owoców, wtedy jest smaczna. Moim problemem są słodycze, szczególnie czekolada. Najczęściej kupuję gorzką, tę z 70% kakao. Poza wodą lubię pić zieloną herbatę, siemię lniane z sokiem malinowym i zioła (pokrzywa, skrzyp). Zauważyłam, że odkąd regularnie ćwiczę i biegam, mam większą ochotę na zdrowe posiłki i przekąski. Rzadziej nie ciągnie mnie do fast foodów, batonów, chipsów i tym podobnych przekąsek.

źródło

źródło

źródło

źródło

źródło



Myślę, że zdrowe odżywianie, to głównie regularne, pożywne posiłki, odpowiednie nawadnianie organizmu i unikanie niezdrowych potraw.

Jakie są Wasze sposoby na zdrowe odżywianie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz