środa, 28 stycznia 2015

Ludzie, którzy mnie inspirują




     Jest wiele osób, które zachwycają mnie swoim postępowaniem, stylem życia, decyzjami, jakie podejmują, czy cechami charakteru. Są to zarówno bohaterowie biografii, które czytam, postacie historyczne, jak również osoby z mojego otoczenia, czy blogowego świata. O tych ostatnich chcę Wam dziś opowiedzieć.

Antoni Huczyński – 93 letni pan zwany Dziarskim Dziadkiem. Myślę, że wielu z Was mogło natknąć się w sieci na filmik, prezentujący jego sprawność fizyczną oraz pogodę ducha. Pan Antoni pokazuje nam, że mimo zaawansowanego wieku można być sprawnym fizycznie, cieszyć się życiem i mieć wiele planów na przyszłość. Jednak nie tylko sprawność fizyczna i konsekwencja w wykonywaniu ćwiczeń fizycznych zachwyciła mnie u pana Antoniego, ale przede wszystkim niesłabnący optymizm oraz patriotyzm. Pan Antoni jest byłym powstańcem. Walczył w obronie naszego kraju. Wielu z nas narzeka, jak to w Polsce jest źle, porównuje z sytuacją w innych lepiej rozwijających się krajach. Natomiast pan Antoni jest Polską zachwycony. Obserwuje zmiany, jakie zaszły w naszym kraju od zakończenia wojny. Jest optymistycznie nastawiony do świata, nie narzeka, chętnie uczy się nowych rzeczy (min. korzystania z Internetu) oraz mimo swojego wieku nie rezygnuje z marzeń. Pana Antoniego możecie poznać bliżej dzięki jego stronie internetowej.

Edyta Zając – psycholog i trener osobisty. Edytę miałam okazję poznać na zorganizowanym przez nią spotkaniu blogerów w Krakowie (relację z tego spotkania pisałam w tym poście). Edyta jest dla mnie przede wszystkim wzorem, jeśli chodzi o rozwój osobisty i umiejętność pogodzenia wielu ról jakie pełni się w życiu. Jest żoną, matką, blogerką, psychologiem, trenerem. Dzięki niej wprowadziłam wiele zmian w swoim życiu, ukończyłam jej projekt „30 Days to Change" i poprzez jej wpisy ciągle uczę się zarządzać swoim czasem. Bardzo lubię opracowywane przez nią arkusze, które pomagają w organizacji czasu i otoczenia. Edyta pisze o tym jak można wykorzystać psychologię w naszym życiu, jak pracować nad relacjami z bliskimi nam osobami i o tym, że rodzicielstwo to nie tylko siedzenie w domu i gotowanie kaszek, ale piękna przygoda, która potrafi wiele nauczyć. Gorąco polecam blog Edyty.

Ania Kęska – pedagog-terapeuta. Anię również poznałam na BAM, czyli Bloggers and Authors Meet Up. Ania jest dla mnie osobą, która potrafi wypowiedzieć się na wiele tematów i nie poddaje się trendom. Bardzo lubię jej wpisy dotyczące rozwoju osobistego oraz akceptacji zarówno własnej osoby i innych. Ania w swoich wpisach często uświadamia, że nie warto tracić czasu na narzekanie, przejmowanie się krytyką innych, ocenianie innych, natomiast zwraca uwagę, że nasz czas możemy lepiej zainwestować pracując nad sobą i własnym rozwojem. Lubię wszelkiego rodzaju arkusze przygotowane przez Anię, zarówno te dotyczące samodoskonalenia, jak i wyzwań np. 100 dni bez spodni. Polecam Wam blog Ani. Znajdziecie na nim zarówno wpisy dotyczące rozwoju osobistego, jak i kosmetyków, ubrań, diety, czy zdrowia.

 

Michelle Phan – makijażystka, wizażystka, blogerka i kobieta przedsiębiorcza. Michelle zaczęła od filmików makijażowych zamieszczanych na YouTube. Z naczesem jej tutoriale stały się popularne, a ona sama guru makijażu w Stanach Zjednoczonych. Jej filmiki są dopracowane w 100 %, oglądając je ma się wrażenie, że są to doskonale wyreżyserowane filmy, że świetnymi zdjęciami i muzyką. Michelle współpracowała z takimi firmami jak Lancôme, L'Oreal, a w 2013 roku wydała własną linię kosmetyków do makijażu pod nazwą "em" Michelle Phan, później książkę „Make Up: Your Life Guide to Beauty, Style, and Success--Online and Off”. Gdy oglądam jej filmiki mam wrażenie, że spotykam się z dobrą znajomą, która udziela mi świetnych rad na temat makijażu i sposobu ubierania się. Michelle jest dla mnie inspiracją do pracy nad sobą, udowadnia, że warto skupić się na budowaniu własnego biznesu, nie bać się marzyć i walczyć o spełnienie swoich zamierzeń. Michelle możecie bliżej poznać tu.

 

A Was kto inspiruje? 

 

6 komentarzy:

  1. Sprawiłaś mi wielką przyjemność, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kinga! Bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa. Doskonale kończę ten dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zestawienie :) Warto mieć kilka wzorców, które w jakiś sposób podbudowują nas i motywują do działania. Widząc, że inni ludzie czasami w o wiele gorszej sytuacji od nas osiągają takie sukcesy, zaczynamy wierzyć, że wiele rzeczy jest tak naprawdę możliwych, zaś reszta zależy od naszego nastawienia. Sam niejednokrotnie narzekałem, że coś nie wyszło, nie udało się itd, by po jakimś czasie poznać kilka osób, i dowiedzieć się, że najważniejsze jest podejście do życia.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zgadzam się z Tobą. Niekiedy porównując się z innymi możemy się zainspirować ich sukcesami a innym razem może ogarnąć nas zniechęcenie bo inni mają łatwiej, lepiej... Wszystko zależy od naszego nastawienia.

      Usuń