czwartek, 7 sierpnia 2014

Mój sposób na relaks (1): Park Wodny



     Rozwój osobisty i realizacja stawianych sobie celów są dla mnie ważne. Jednak, by mieć chęć i motywację do pracy trzeba również pamiętać o wypoczynku. W swoim życiu staram się zachować równowagę pomiędzy czasem przeznaczonym na pracę i relaks. Od poniedziałku do piątku skupiam się głównie na nauce i rozwijaniu swoich umiejętności. Oczywiście, staram się codziennie wygospodarować, chociaż pół godziny dla siebie. Natomiast weekend, to czas na wypoczynek i relaks. Lubię spędzać czas aktywnie, chodząc po górach, zwiedzając lub uprawiając sport. Zdarzają się dni, kiedy lubię leniuchować i przeleżeć całe popołudnie na kanapie z książką.


Mam nadzieję, że ten cykl będzie dla Was zbiorem propozycji na spędzenie wolnego czasu i miejsc wartych odwiedzenia.
 

Dziś u mnie za oknem deszczowo. Może weekend będzie słoneczny, podobnie jak miniony. W zeszłą sobotę wybrałam się do Parku Wodnego w Hotelu Gołębiewski w Wiśle. Polecam to miejsce zarówno osobom, które chcą odpocząć na leżaku, jak i tym, które wolą aktywnie spędzić czas. Na terenie tego obiektu każdy znajdzie coś dla siebie. Znajdują się tam baseny pływackie oraz rekreacyjne z różnymi atrakcjami (morskie fale, bicze wodne itp.), baseny z wodą leczniczą, sauny, jaskinia solna, jaskinia lodowa oraz wiele innych atrakcji. Ja większość czasu spędziłam przy basenie znajdującym się na zewnątrz. Na tarasie można skorzystać z leżaków, odpoczywać i podziwiać okoliczny krajobraz. 


Lubię od czasu do czasu zrobić sobie leniwe popołudnie. A Wy?


4 komentarze:

  1. pewnie :)
    ja raczej omijam takie miejsca bo nie umiem pływać, ale poleżeć - chętnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam teraz naukę pływania. Na razie czuję się dobrze w basenie gdzie mam dno pod stopami. W takich parkach wodnych często są baseny gdzie głębokość zwiększa się stopniowo lub są osobne niezbyt głębokie baseny gdzie można się ochłodzić. Natomiast odpoczynek na leżaku jak najbardziej. :)

      Usuń
  2. Basen = dobre miejsce na odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynam się do tego przekonywać ;)

      Usuń