poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Lubię poniedziałki (8): Chwila dla siebie



     Praca, domowe obowiązki, nauka… Każdego dnia wykonujemy wiele obowiązków oraz czynności. Mimo tego nie powinnyśmy zapominać o sobie i naszym dobrym samopoczuciu. Staram się wprowadzić w swoim życiu nawyk przeznaczania dla siebie kilku chwil dziennie. Może to być pół godziny lub godzina, to zależy do moich potrzeb. Najczęściej jest to czas, gdy wracam z pracy do domu. Chcę wtedy odetchnąć przed rozpoczęciem nauki, projektów na studia, czy innych obowiązków. Ten mój czas może być spożytkowany różnie. Raz jest to chwila z książką, innym razem, to malowanie paznokci lub spacer. Nie zastanawiam się wtedy nad tym, ile jeszcze rzeczy mam do zrobienia, nie sprawdzam w kalendarzu planu dnia. Staram się zrelaksować i nie myśleć o tym, co mam jeszcze zrobić tylko skupiam się na sobie. Myślę, że każdemu z nas potrzebny jest taki codzienny odpoczynek. 

Czy Wy również przeznaczacie kilka chwil w ciągu dnia tylko dla siebie? Jak w tedy wykorzystujecie ten czas? Jakie są Wasze sposoby na codzienny krótki odpoczynek?

2 komentarze:

  1. Świetny cykl ;) Ja lubię poniedziałki, bo to przejście do nowego tygodnia wyzwań i niespodzianek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja również lubię dobrze zacząć tydzień.

      Usuń