poniedziałek, 23 czerwca 2014

Lubię poniedziałki (1)



     Podobno nikt nie lubi poniedziałków. Zazwyczaj kojarzą się nam z końcem weekendu oraz koniecznością powrotu do pracy, szkoły, czy na studia. Jednak według mnie poniedziałki w cale nie muszą mieć negatywnego wydźwięku. Wręcz przeciwnie. Pozytywnie rozpoczęty poniedziałek, to energia i motywacja, która może towarzyszyć nam przez resztę tygodnia. Może pora zmienić nastawienie? W końcu, to od nas zależy jak zaczniemy kolejny tydzień w pracy, czy szkole. Myślę, że wejście w nowy tydzień z dobrym humorem to połowa sukcesu. 

W związku z tym przedstawiam Wam nowy cykl na blogu pt. Lubię poniedziałki, w którym będę prezentować Wam moje pomysły i propozycje na to by z energią i pozytywnym myśleniem rozpocząć dzień.  Może uda się i taka pozytywna energia będzie towarzyszyć nam przez resztę tygodnia? Mam nadzieję, że tak. Co będą zawierać posty? Tutaj pomysłów jest wiele, w końcu sposobów na udane rozpoczęcie tygodnia jest mnóstwo. Chciałabym, by te wpisy były takim zastrzykiem energii nie tylko na poniedziałki, ale i kolejne dni.

Co Wy na to? Zaczynamy!




Dziś mam dla Was bardzo pozytywny filmik. Sprawdźcie sami.

Wydaje mi się, że spełnianie marzeń i celów jest podobne do tego, co robią Ci ludzie na filmie. Najpierw trzeba wspiąć się wysoko, pokonać swoje lęki i obawy, by później czerpać radość ze spełnionego marzenia, czy osiągniętego celu. Nie pozostaje mi nic innego tylko życzyć Wam mnóstwa energii na nadchodzący tydzień. 

Powodzenia!

2 komentarze:

  1. Podoba mi się ten wpis :) Jak dla mnie poniedziałki mogą być zarówno pozytywne jak i negatywne. Wszystko zależy od tego jak się zaczną.
    Czasami stereotyp dotyczący nowego tygodnia działa na tyle silnie, że uniemożliwia nam zdrowe podejście do tematu jakim jest działanie zamykając nam drogę do wydajności i poczucia kontroli nad swoim życiem.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W pełni się z Tobą zgadzam.

      Usuń