niedziela, 5 stycznia 2014

Wyzwanie Hakuny - podsumowanie


   W tym poście przedstawiłam Wam moje 3 cele, jakie chciałam zrealizować do końca 2013 roku. Pora na podsumowanie oraz wnioski:


Cel: Przygotowanie CV (październik): W ramach tego celu zebrałam potrzebne mi dane do CV i opracowałam je. Zwróciłam szczególną uwagę na oprawę graficzną CV, chciałam, by było ono czytelne i ciekawe. Tak przygotowane CV rozesłałam mailem do potencjalnych pracodawców. Przygotowanie CV było moim celem od wakacji, jednak ciągle to odkładałam na później. Poza opracowaniem CV skupiłam się również na poznaniu rynku pracy oraz przygotowaniu bazy firm związanych z projektowaniem wnętrz w moim regionie. Cieszę się, że udało mi się zrealizować ten cel w 100%.


Cel: Znalezienie dodatkowego źródła dochodu (listopad): W przypadku tego celu postanowiłam go zrealizować na różne sposoby:

-przygotowałam i zamieściłam ogłoszenia na stronach internetowych,
-założyłam blog dotyczący architektury wnętrz i mini sklep z plakatami,
-podjęłam dorywczą pracę (na razie nie jest ona związana z projektowaniem wnętrz) .

Realizację tego celu oceniam na 90%. Zależało mi na tym, by znaleźć dodatkową pracę, która będzie również związana z moimi umiejętnościami oraz zainteresowaniami. Dzięki temu mogłabym pracować nad swoim warsztatem i na tym zarobić.


Cel: Opracowanie planu styczniowego wyjazdu za granicę (grudzień): Niestety, w tym przypadku nie powiodło się. Ze względów finansowych musiałam zrezygnować z tego wyjazdu. Miała to być wycieczka do Francji. Chciałam zobaczyć wystawę obrazów Fridy Kahlo, jednak po przemyśleniu wszystkiego doszłam do wniosku, że wolę te pieniądze przeznaczyć na tegoroczne wakacje. Wycieczka do Paryża nadal jest moim wielkim marzeniem, podobnie jak obejrzenie obrazów mojej ulubionej malarki. Pozostaje mi być na bieżąco z informacjami dotyczącymi wystaw w Europie. Mam nadzieję, że niedługo pojawi się okazja bym mogła pójść na wystawę obrazów Fridy Kahlo. A co do Paryża…myślę, że nie ucieknie.


Jestem zadowolona w realizacji celów, jakie sobie założyłam. Określenie terminu realizacji danych zamierzeń podziałało na mnie motywująco. Poszczególne cele rozłożyłam na mniejsze i określiłam czas ich realizacji. Myślę, że w dużym stopniu ułatwiło mi to osiągnięcie tego, co sobie zaplanowałam. 


Czy ktoś w Was przyłączył się do Wyzwania Hakuny?


Jakie są Wasze sposoby na realizację celów?

8 komentarzy:

  1. A ja Ci życzę znalezienia w tym roku pracy marzeń i szybkiego wyjazdu do Paryża :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, dopracowane, wyróżniające się CV jest bardzo ważne szczególnie jeśli poszukuje się pracy w "kreatywnych" branżach. Co do pracy dodatkowej ja również myślę o czymś, co stanie się moim dodatkowym źródłem dochodów. Ciągle szukam dobrej opcji :)
    A na wycieczkę do Paryża na pewno jeszcze przyjdzie pora, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę powodzenia :)

      Usuń
  3. Jak dla mnie najlepszym sposobem jest spisanie sobie wszystkiego i zawieszenie w widocznym miejscu. Bez względu na tematykę celów widzę, że chcę zrobić "to i to" w "takim a takim czasie" i właśnie to motywuje mnie do działania :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry sposób. Ja chyba zakupię drugą tablicę korkowa by pomieścić wszystkie karteczki :)

      Usuń
  4. Nic tylko życzyć dodatkowej pracy, która będzie wymagała służbowego wyjazdu do Paryża ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym nie pomyślałam! Dziękuję :)

      Usuń