wtorek, 22 października 2013

Wyzwanie Hakuny



     Blog Michała Życie jest piękne czytam od jakiegoś czasu. Autor bloga oraz jego czytelnicy stworzyli grupę, Hakuna Matata, której uczestnicy spotykają się, by spędzać wspólnie czas, wymieniać się doświadczeniami oraz wzajemnie motywować.  Niestety, w miniony weekend nie mogłam uczestniczyć w takim spotkaniu. Natomiast całkiem niedawno dołączyłam do grupy Życie jest piękne na Facebooku, dzięki czemu mogę być w kontakcie z bardzo pozytywnymi ludźmi, którzy stawiają przed sobą wyzwania i kibicują innym w osiąganiu celów. Niedawno w tej grupie pojawiło się Wyzwanie Hakuny. Każdy, kto ma na to ochotę deklaruje, że do końca roku osiągnie wyznaczony sobie cel. Dzięki temu, że publicznie składamy taką deklarację jesteśmy motywowani przez innych do jej wypełnienia. 

Ja wyznaczyłam sobie 3 cele:

  1. Przygotować CV 
  2. Opracować plan styczniowego wyjazdu za granicę (co, gdzie i jak niech na razie pozostanie moją tajemnicą) 
  3. Znaleźć dodatkowe źródło dochodu

Dwa pierwsze zamierzenia nie wydają się być pracochłonne, myślę, że na trzeci cel poświęcę najwięcej czasu.


Zachęcam Was do zajrzenia na blog Michała, niesamowitego człowieka, który zaraża optymizmem i motywuje innych do działania i spełniania marzeń. 

A może i Wy określicie sobie cele, które zrealizujecie do końca roku? 

źródło

2 komentarze:

  1. Bardzo chętnie wcielę wyzwanie w życie. Może będę bardziej wytrwalsza.
    Zapraszam również do mnie:
    http://bedziepieklobaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Może pochwalisz się jaki cel chcesz osiągnąć do końca roku?

      Usuń