sobota, 28 września 2013

Relacja z BAM - Bloggers and Authors Meet Up



W zeszłą sobotę miałam okazję uczestniczyć w BAM, czyli Bloggers and Authors Meet Up, spotkaniu zorganizowanym przez Edytę z bloga  Life Skills Academy. Było to moje pierwsze spotkanie z innymi blogerami i trochę obawiałam się tego, że wszyscy będą się dobrze znać i trudno będzie mi się przełamać, by się do kogoś odezwać i rozpocząć rozmowę. Nie było tak strasznie, jak mi się wydawało i już po wyjściu z tramwaju poznałam kilka innych dziewczyn, które również zmierzały na BAM. 


Program spotkania obejmował:

-szkolenie Michała Sławińskiego nt. "Social media a blogowanie. Ciekawe przypadki i najlepsze praktyki." Zaciekawił mnie ten temat i dowiedziałam się wielu przydatnych rzeczy.

-szkolenie prowadzone przez Tomka Biskupa pt. "Mechanizmy tworzenia". W tym przypadku mieliśmy okazję popracować nad swoją kreatywnością. Uczestniczyliśmy w zabawnych ćwiczeniach pobudzających naszą wyobraźnię oraz pokazujących, w jaki sposób można wpaść na ciekawe i często śmieszne pomysły.


fot. Cacynka

fot. Cacynka

fot. Cacynka
fot. Filozofia jazdy




Podczas BAM mieliśmy okazję spróbować pysznej kawy przygotowywanej przez właścicieli Kelleran coffee. Ochotnicy mogli spróbować samodzielnego parzenia kawy.


Po uczestnictwie w szkoleniach nadszedł czas na networking, czyli nawiązywanie znajomości z pozostałymi uczestnikami BAM. Poznałam wiele interesujących osób prowadzących blogi lifestylowe, dotyczące pielęgnacji roślin na balkonie, rodzicielstwa, rozwoju osobistego, a nawet nauki jazdy. Dzięki BAM mogłam spotkać osoby, które znałam jedynie z sieci. Networking trwał również po zakończeniu BAM. Część uczestników wybrała się do centrum Krakowa, by móc jeszcze trochę porozmawiać.


fot. Filizofia jazdy


Cieszę się, że mogłam uczestniczyć w tym spotkaniu i poznać wiele ciekawych osób, z którymi mogłam podzielić się swoimi przemyśleniami dotyczącymi blogowania. Takie spotkania nie tylko inspirują i pozwalają na nawiązanie współpracy, ale również motywują do dalszego pisania. 


Relacje z BAM możecie również przeczytać u innych uczestników:
Mamussima 



Serdecznie pozdrawiam wszystkie osoby, które miałam okazję poznać. Do następnego razu!




9 komentarzy:

  1. Szkoda że akurat nie byłem w Polsce i nie mogłem się wybrać na BAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co wiem to ma być niedługo blo Silesia, więc nic straconego ;)

      Usuń
  2. O rany, aż na tylu fotkach jestem? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło było Cię poznać:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. moja ukochana Pani, w której metrykę nadal nie wierzę!!! pozdrawiam serdecznie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń