środa, 17 lipca 2013

Myśli dające do myślenia



     Witajcie! Dziś mam dla Was kilka myśli i sentencji, do których często wracam
w chwilach zwątpienia w to co robię lub gdy szukam inspiracji i motywacji. Lubię zamieszczać je na mojej tablicy korkowej nad biurkiem, na pulpicie komputera bądź, jako tapetę w telefonie. Bardzo podoba mi się zdanie wypowiedziane przez Donnę Watson. Spojrzenie na to, co nas spotyka jak na wyzwanie a nie problem może pobudzić nas do działania. Za to Winston Churchill powiedział konkretnie i dosadnie czego nigdy nie powinniśmy robić.





Mogę zaakceptować porażkę, ale nie mogę zaakceptować braku próby.

- Michael Jordan



Zaraz na początku życia ktoś powinien nam powiedzieć, że umieramy. Może wtedy żylibyśmy pełnią życia w każdej minucie każdego dnia!

- Michael Landon



Nie wymażę niczego z mojego życia. Każda rzecz, każda najmniejsza rzecz doprowadziła mnie do tego, kim jestem teraz. Rzeczy piękne nauczyły mnie kochać życie. Rzeczy złe nauczyły mnie jak żyć.

- Bob Marley



Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą!

- św. Augustyn



Nigdy, nigdy, nigdy, nigdy się nie poddawaj.

- Winston Churchill



Usuń ze swojego słownika słowo problem i zastąp je słowem wyzwanie. Życie stanie się nagle bardziej podniecające i interesujące.

- Donna Watson



Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś. Więc odwiąż liny, opuść bezpieczną przystań. Złap w żagle pomyślne wiatry. Podróżuj, śnij, odkrywaj!

- Mark Twain



Jeśli problem da się rozwiązać, to nie ma się, czym martwić, jeśli zaś rozwiązać się nie da to zmartwienie nic nie pomoże.

- nauki Buddy



Unikajcie negatywnych działań, bo przynoszą one negatywne skutki; róbcie to, co właściwe i pozytywne, a uzyskacie pozytywne rezultaty.

- nauki Buddy



W naturze ludzi głupich leży smutek i wpadanie w depresje, jeżeli coś im się nie uda, oraz zadowolenie i egzaltacja, gdy rzeczy rozgrywają się zgodnie z ich oczekiwaniami. Mądrzy potrafią przejść w równowadze przez trudne i przyjemne chwile.

- nauki Buddy

Tutaj znajdziecie wiele podobnych zwrotów: 1234.  

źródło
Czy Wy macie jakieś swoje ulubione sentencje?

4 komentarze:

  1. "Zaraz na początku życia ktoś powinien nam powiedzieć, że umieramy. Może wtedy żylibyśmy pełnią życia w każdej minucie każdego dnia!" cudne...musze zapisać.

    Ja mam cytat do którego często wracam:

    „Świadomość tego, że pewnego dnia będę martwy jest jednym z najważniejszych narzędzi, jakie pomogły mi w podjęciu największych decyzji mojego życia.
    Prawie wszystko – zewnętrzne oczekiwania wobec ciebie, duma, strach przed wstydem lub porażką – wszystkie te rzeczy są niczym wobec śmierci. Tylko życie jest naprawdę ważne.
    Pamiętanie o tym, że kiedyś umrzesz jest najlepszym sposobem jaki znam na uniknięcie myślenia o tym, że masz cokolwiek do stracenia. Już teraz jesteś nagi. Nie ma powodu, dla którego nie powinieneś żyć tak, jak nakazuje ci serce.” - Steve Jobs

    Bo wkońcu brak refleksji nad śmiercią powoduje brak refleksji nad życiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry cytat. Zapiszę go sobie na mojej liście motywujących zwrotów. Dziękuję :)

      Usuń
  2. Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą!
    jak dla mnie ten cytat jest najlepszy. Jest kwintesencją prawdy, Dopóki mamy siłę by działać nie przegraliśmy :-)
    Pozdrawiam Paweł
    http://twojwybortwojaprzyszlosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się z Tobą zgadzam :)

      Usuń