sobota, 13 lipca 2013

Moje miasto się rusza!



     
     Zauważyłam, że na ulicach mojego miasta co raz częściej spotykam osoby, które w aktywny sposób spędzają wolny czas lub dbają o swoją kondycję. Podczas porannego biegania mijam innych biegaczy i osoby uprawiające nordic walking. Jakiś czas temu wybrałam się na popołudniową wycieczkę rowerową
i przejeżdżałam przez miejski park, który był pełen spacerowiczów, rowerzystów. Część osób odpoczywała nad brzegiem rzeki opalając się, inni jeździli na rolkach, na motorach... Nie trudno było dostrzec całe rodziny i grupki znajomych, którzy wspólnie spędzali czas zarówno relaksując się jak i aktywnie wypoczywając.


Wydaje mi się, że jeszcze kilka lat temu taki widok był rzadkością. Obecnie coraz częściej widzę, że ktoś biega, jeździ na rowerze czy rolkach. Taki widok cieszy. Myślę, że ludzie są bardziej świadomi tego jak ważny jest wypoczynek
i aktywność fizyczna.  A jeszcze fajniej, że uczą tego swoje dzieci i razem spędzają czas.



Czy w Waszym mieście również zauważyliście, że więcej osób uprawia sporty na świeżym powietrzu? 


2 komentarze:

  1. Tak :) Ja również zauważyłem duużo osób, które biegają, jeżdżą na rowerze, czy uprawiają inny sport, i też uważam, że jeszcze kilka lat temu nie było ich aż tylu. I nie ważne czy jest to środek miasta, czy peryferia to i tak takich osób ciągle przybywa i dobrze! :-)
    Pozdrawiam Paweł
    http://twojwybortwojaprzyszlosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! I to jest bardzo pozytywne zjawisko. Ludzie biegają, jeżdżą na rowerze, rolkach. Miło się na to patrzy. Nastała nowa fajna moda na ruch:D

    OdpowiedzUsuń