środa, 17 kwietnia 2013

Soundtrack Blogerów



     


     Postanowiłam wziąć udział w zabawie Soundtrack Blogerów zaproponowanej przez  Czasem widziane. Więcej na ten temat możecie przeczytać tutaj.


Przyznam, że trudno mi było wybrać jedną piosenkę, która była by moim życiowym soundtrackiem. Mam wiele ulubionych utworów i w zależności od nastroju czy okoliczności mogły by być moimi życiowymi piosenkami. Postanowiłam wybrać "All You Need is Love" The Beatles. Może nie słucham jej non stop, ale ma ona dla mnie szczególne znaczenie. Zawsze przypomina mi co tak na prawdę jest w życiu ważne. Oczywiście zachęcam Was do udziału w zabawie. 


5 komentarzy:

  1. I teraz będę chodzić i śpiewać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Dzięki, że bierzesz udział - mam jednak pytanko - jak Cię skategoryzować? Jako blog lifestyle? Na swój sposób jest to pewien lifestyle. Czy na pasje/hobby? Można też odnaleźć tutaj takie rzeczy. W czym byś bardziej się widziała?
    Możesz tu odp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba bardziej jako blog o samorealizacji, rozwoju osobistym itp :) Miło mi było wziąć udział w zabawie.

      Usuń
    2. Owszem, to wiem, ale nie mam takiej kategorii, a raczej nie chcesz być samotna, prawda?

      Usuń
    3. Masz racje, nie chcę być samotna ;) W takim razie niech to będzie kategoria blogów lifestylowych :)

      Usuń