środa, 3 kwietnia 2013

Liebster Award




     






      Zostałam zaproszona przez Poliandria oraz Zakochana :* do zabawy za co serdecznie dziękuję.

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Odpowiedzi na pytania od Poliandria:

1. Jesteś optymistką, realistką, pesymistką?
Jeśli można tak powiedzieć, to jestem optymistką podchodzącą do wielu spaw bardzo realnie. Zawsze długo analizuję problem, wymyślam kilka możliwości jego rozwiązania. Wolę przygotować się na najgorsze, by się nie rozczarować lub by później móc cieszyć się z osiągniętego celu.

2. Jakie są Twoje najbliższe plany?
Plany na najbliższe miesiące:
- zaliczyć sesję na dość dobrym poziomie,
- wytrwać w moich postanowieniach i wypracować swego rodzaju nawyki (codzienne ćwiczenia fizyczne, nauka języków obcych, czytanie materiałów branżowych, wzbogacanie słownictwa, czytanie dwóch książek miesięcznie),
- zwiedzić w czasie kilkudniowego wyjazdu jedną ze stolic Europy,
- spełnić jedno z moich marzeń (ale tutaj cicho sza ;) )

3. Co sprawia , że się uśmiechasz?
Uśmiech wywołują różne rzeczy i sytuacje. Cieszą mnie sprawy drobne i z pozoru niewiele znaczące jak tabliczka czekolady, ulubiona herbata, chwila porannego relaksu przed pracowitym dniem, wyjście do kina czy kupno książki. Uśmiecham się przede wszystkim dzięki bliskim osobom i podczas wspólnych spotkań z przyjaciółmi. 

4. Jaka jest  Twoja pasja?
Moją pasją jest sztuka szeroko pojęta. Lubię rysować, robić zdjęcia, projektować wnętrza. Uwielbiam zwiedzać muzea, zabytki, wystawy.

5. Jaką zasadą lub mottem, kierujesz się w życiu?
”Jeśli problem da się rozwiązać, to nie ma się, czym martwić, jeśli zaś rozwiązać się nie da to zmartwienie nic nie pomoże”

6. Czym jest dla Ciebie Twój blog?
Mój blog jest dla mnie miejscem, dzięki któremu poznałam wiele inspirujących osób. Prowadzenie bloga pomaga mi w realizacji celów, motywacji, wytrwaniu
w postanowieniach, samodoskonaleniu się.  

7. Jaka piosenka Cię nastraja?




8. Jakie jest Twoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa?
Wyjazdy na wakacje do mojej babci.

9. Co jest Twoją największą zaletą, a co największą wadą?
Moją zaletą jest wytrwałość, a wadą łatwowierność.

10. Jaka jest Twoja definicja miłości?
Nie posiadam własnej definicji miłości. Wydaje mi się, że nie da się jej opisać słowami.

11. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Bigos :)

Pytania od Zakochana :*

1. Jaka jest Twoja ulubiona sentencja/cytat?
”Jeśli problem da się rozwiązać, to nie ma się, czym martwić, jeśli zaś rozwiązać się nie da to zmartwienie nic nie pomoże”

2. Co motywuje Cię do codziennego wstania z łóżka?
Głównie motywuje mnie chęć osiągnięcia wytyczonych celów i zadań jakie mam do zrobienia w danym dniu.

3. Twoje najbardziej wyraźne wspomnienie z dzieciństwa.
Wspólne zabawy z przyjaciółmi na podwórku gdzie w każdym zakamarku kryła się jakaś tajemnica do odkrycia.

4. Jaki jest Twój najważniejszy cel w życiu?
Najważniejszym celem jest dla mnie osiągnięcie szczęścia i spełnienie marzeń przy dobrym zdrowiu.

5. Kto jest Twoim autorytetem?
Moimi autorytetami są często osoby z mojego otoczenia, które osiągnęły cel nad jakim i ja pracuję, osoby których blogi czytam, które spełniają swoje marzenia i motywują do działania innych. Są to również sławne postacie jak Frida Kahlo, Donald Trump czy Oprah Winfrey.

6. Zamknij oczy. Rozluźnij się. Jaka jest pierwsza myśl, która przyszła Ci do głowy?
Ooooh mam jeszcze tyle rzeczy do zrobienia! ;)

7. Jaka jest Twoja ulubiona cecha charakteru u siebie?
Wytrwałość

8. Masz ulubioną książkę/film?
Ulubiony film to "Frida", natomiast książka...tutaj ciężko mi wybrać gdyż mam ich wiele, ale taka do której często powracam to "Cień wiatru" Carlosa Ruiz Zafóna.

9. Czy myślisz, że spełniasz oczekiwania swoich rodziców, są z Ciebie dumni, zadowoleni?
Myślę, że tak.

10. Myślisz, że prawdziwa przyjaźń jest możliwa?
Uważam, że prawdziwa przyjaźń jest możliwa pod warunkiem, że poświęcamy jej wiele czasu i uwagi.

11. Potrafisz być systematyczna? Jaki jest Twój klucz do systematyczności?
W moim przypadku kluczem do systematyczności jest określanie drobnych celów do zrealizowania każdego dnia, które przekładają się na osiąganie długofalowych i większych celów.  


Moje pytania:

1. Za co jesteś wdzięczny?
2. Jak radzisz sobie ze stresem?
3. Czego się boisz?
4. Gdybyś mógł przenieść się w przyszłość jakich rad udzieliłbyś przyszłym pokoleniom?
5. Kto jest dla Ciebie bohaterem?
6. Wolisz "mieć" czy "być"?
7. Z czego jesteś dumny w swoim życiu?
8. Jakie cechy cenisz u innych a jakich nie znosisz?
9. Co Cię motywuje w chwilach zwątpienia?
10. Co byś robił w swoim życiu gdybyś nie musiał pracować zarobkowo?
11. Jaki jest Twój sposób na relaks?

Ponieważ pogubiłam się już w tym kto uczestniczył w zabawie a kto nie, zapraszam każdego kto ma ochotę do odpowiedzi na zadane przeze mnie pytania. Udanej zabawy. 




6 komentarzy:

  1. Również bardzo mi się podobał ''Cień wiatru'' Zafona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz piękne powieści z dreszczykiem emocji, to polecam :)

      Usuń
  2. Dziękuję za odpowiedzi na pytania! :)Poświęciłaś swój czas za, co jestem Ci bardzo wdzięczna. Będę zaglądać do Ciebie często ;)

    Mam zamiar zajrzeć w najbliższym czasie do "Cienia wiatru", bo wiele osób mi już polecało tą książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to była dla mnie dobra zabawa :)

      Usuń
  3. Piątkę i szóstkę z pierwszego "pakietu" mogłabym skopiować i wkleić do swoich odpowiedzi :-)

    OdpowiedzUsuń