wtorek, 9 kwietnia 2013

30 Day Shred level 2



     Dziś pora na podsumowanie  levelu 2 w ramach programu 30 Day Shred. Podobnie jak w pierwszym zestawie ćwiczeń wraz z Jillian ćwiczą Anita i Natalie. Anita wykonuje ćwiczenia dla początkujących, natomiast Natalie dla zaawansowanych. Jillian głównie tłumaczy jak wykonać dane ćwiczenie oraz jakich błędów należy unikać, jaką postawę ciała przybrać przy wykonywaniu danych ćwiczeń. Level 2 trwa około 27 minut. Mamy tutaj ćwiczenia siłowe i ćwiczenia kardio oraz na mięśnie brzucha. 
Na level 2 składa się:

-rozgrzewka (wymachy ramion na boki i w tył, pajacyki, podnoszenie nóg wysoko do przeciwległych rąk, kręcenie szyją),

-ćwiczenia siłowe (pompki, półprzysiady z jednoczesnym unoszeniem ciężarków, wykroki nóg i unoszenie ciężarków, stanie na jednej nodze i unoszenie ramion oraz inne ćwiczenia angażujące jednocześnie mięśnie nóg i górnych partii ciała),

-ćwiczenia kardio (bieg w miejscu z unoszeniem kolan wysoko, podparcia jak do pompek
z jednoczesnym wyskokiem nóg do przodu lub na boki, podskoki ze skrętem tułowia, podskoki na wyimaginowanej skakance),

-ćwiczenia na mięśnie brzucha (brzuszki z jednoczesnym unoszeniem nogi, leżenie na plecach i opuszczanie i podnoszenie nóg, podparcie jak do pompek i przyciąganie kolan po skosie),

-rozciąganie.


     Ten zestaw ćwiczeń jest trudniejszy i bardziej zaawansowany niż level 1. Jest tu dużo ćwiczeń z podparciem na rękach jak do pompek oraz ćwiczeń gdzie trzeba utrzymać równowagę. W związku z tym myślałam, że będę czuć większe zmęczenie górnych partii ciała. Jednak po paru dniach to mięśnie brzucha dały o sobie znać. Ćwiczenia bardziej mi się podobały niż te na pierwszym poziomie. Podczas wykonywania ćwiczeń w ramach levelu 2 czułam porządne zmęczenie, jednak nie musiałam już robić przerw by złapać oddech tak jak to było przy levelu 1. Wydaje mi się, że moja kondycja uległa poprawie.



źródło






8 komentarzy:

  1. Dla mnie level 1 był trudny :P do drugiego nie dotarłam, ale w wakacje planuje przebrnąć przez cały program 30 Day Shred :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też level 1 był trudny, ćwiczyłam go trochę dłużej niż 10 dni, gdy już byłam gotowa na level 2, to wtedy zaczęłam ćwiczyć. Myślę, że nie ma się co spieszyć. Co prawda program ten przeznaczony jest na 30 dni i każdy level należy ćwiczyć przez 10 dni, jednak wydaje mi się, że można go dopasować do siebie. Tym bardziej jeśli tak jak ja miałaś problemy już na levelu 1. Powodzenia :)

      Usuń
  2. Poprzeczka wysoko ale i brzuszek czeka :) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. własnie dziś zrobiłam 17ty dzień z 30tu, level 2 jest trudniejszy ale z czasem daje radę ćwiczyć też tą bardziej zaawansowaną część, chociaż robiłam przerwy jednodniowe pomiędzy, nie przestanę i zamierzam skończyć te 30dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za dalsze ćwiczenia
    ja jestem zbyt leniwy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ej ej ale wystarczy tylko ubrać sportowe buty i do dzieła! ;) Ćwiczenia które wykonuję trwają tylko 27 minut, więc myślę, że i Tobie może się udać.

      Usuń