piątek, 1 marca 2013

Jestem offline


    Od roku 2003 w pierwszy weekend marca organizowany jest Dzień Odłączenia się (National Day of Unplugging). Jest to akcja zapoczątkowana przez organizację non profit Reboot. Jej uczestnicy na 24 godziny pozbywają się wszelkich urządzeń elektronicznych, rezygnują z oglądania telewizji, spędzania czasu przed komputerem, na serwisach społecznościowych. Zamiast tego spotykają się ze znajomymi, odpoczywają, czytają książki, piją dobre wino. W tym roku Dzień Odłączenia się przypada na  1 marca. Bardzo spodobał mi się ten pomysł jednak w ten dzień nie miałam możliwości być całkowicie offline. Postanowiłam , że wprowadzę sobie taki dzień 2 marca. Wyłączę telefon, nie będę korzystać z laptopa i innych urządzeń. Po prostu odpocznę. Dzień Odłączenia się pasuje do obecnego tygodnia jaki prowadzę w ramach projektu 30 Days to change – Tydzień Próbowania czegoś nowego. Więcej o akcji możecie dowiedzieć się tutaj.

2 komentarze:

  1. Często po pracy zostawiam komórki w najbardziej odległym pokoju i nie zaglądam do nich do rana. Lubię też, gdy się czasem rozładują...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jakoś nie przeszkadzał brak komórki, miałam spokój choć niekiedy przyłapywałam się na tym, że chciałam sprawdzić czy mam jakąś wiadomość.

      Usuń