wtorek, 19 lutego 2013

30 days to change

    Zainspirowana postem Life Skills Academy postanowiłam wprowadzić Projekt 30 days to change do swojego życia. Projekt jest podzielony na 4 tygodnie:

    Tydzień 1 Wyrzucanie zbędnych rzeczy.
    Tydzień 2 Próbowanie czegoś nowego.
    Tydzień 3 Perfekcyjny styl życia.
    Tydzień 4 Planowanie swojego czasu.


http://pinterest.com
Podczas każdego tygodnia wykonujemy zadania i cele mu przypisane.

Ja swój projekt zaczęłam wczoraj. Przy jego realizacji będę się posiłkować postami zamieszczonymi przez Life Skills Academy. Ostatniego dnia każdego tygodnia chciała bym przedstawiać Wam rezultaty moich działań. Jestem  ciekawa czy uda mi się zrealizować zaplanowane zadania oraz nie mogę doczekać się efektów. 

Może też przyłączycie się do projektu?

1 komentarz: