niedziela, 13 stycznia 2013

Motywacja na pulpicie

    Jednym ze sposobów motywacji jest stosowanie inspirujących i kreatywnych tapet na pulpicie komputera. W sieci można znaleźć mnóstwo stron z tego typu tapetami. Sama chętnie kompletuję je i zapisuję w osobnym folderze. Gdy jedna z nich mi się znudzi, zawsze mogę ją zmienić na inną. Takie tapety są pierwszą rzeczą jaką widzimy przy uruchamianiu komputera. Mogą zawierać inspirujące hasła czy cytaty. Jednak aby przynosiły odpowiedni skutek, warto wyrobić w sobie nawyk czytania ich codziennie. Poprzez taki sposób motywacji często uświadamiamy sobie, że np. zbyt dużo czasu spędzamy przy komputerze, że pora wstać od ekranu i spróbować zrobić coś nowego lub coś o czym dawno marzymy.

Ciekawe tapety możecie znaleźć na tych stronach http://wallbase.cc/home oraz http://wall.alphacoders.com

Czy Wy również korzystacie z takich tapet na pulpicie?












4 komentarze:

  1. Nie wiedziałam nawet, że jest taka różnorodność tapet do wyboru. Ja chyba powinnam zdecydować się na tą, która odgania od komputera. Najlepiej, aby po godzinie użytkowania raziła prądem.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zazwyczaj mam jakieś zdjęcie na tapecie, np. obecnie w pracy mam wieżę Eiffla.

    Natomiast mój mąż na swoim lapku ma ustawioną tapetę "Hey you: stop fucking around and do some work you lazy useless fuck" i za każdym razem jak korzystam z jego lapka śmieję się z tego xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Fajną tapetę ma Twój mąż. Natomiast Twoja to taka bardziej relaksująca :) Też takie lubię.

      Usuń