piątek, 23 listopada 2012

Liebster Blog

    Zostałam wyróżniona przez Tylko Sekretarkę do udziału w zabawie. 




    Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pora odpowiedzieć na pytanie Tylko Sekretarki:

1. Z czego jesteś najbardziej dumna?
O jeju :-/ Ogólnie jestem bardzo krytyczna wobec siebie i zawsze uważam, że mogłam zrobić coś lepiej. Chyba najbardziej jestem dumna z tego, że mimo przeciwności losu stałam się silną kobietą, która zna swoją wartość i jest w stanie sobie poradzić. 
 
2. Co uważasz za największą wartość w swoim życiu?
Zdrowie.

3. Jaki utwór muzyczny poruszył Cię najmocniej?
Oj trudno wybrać, ale będą to głównie: 
- Walc z filmu "Noce i dnie",
- "Moon River" w wykonaniu Audrey Hepburn w filmie "Śniadanie u Tiffany'ego",
- "Etiuda Rewolucyjna" Fryderyka Chopina.

4. Jaki talent uważasz za swój największy?
Rysunek.

5. Jakie talent chciałabyś mieć, a nie masz?
Umiejętność swobodnego wyrażania swoich myśli za pomocą pięknych słów.

6. Jaki jest Twój wymarzony zawód?
Praca w delfinarium, projektant wnętrz, artysta malarz, podróżnik, chirurg, baletnica....oj ciężko wybrać.

7. Jaki jest Twój ideał mężczyzny?
Wierny, kochający, prawdomówny i posiadający pasje. A tak na marginesie Ryan Gosling nie jest zły ;)

8. Gdzie chciałabyś mieszkać, gdybyś mogła dowolnie wybrać?
Chciałabym mieszkać w Meksyku.

9. Gdyby istniał wehikuł czasu, gdzie przeniosłabyś się najchętniej i na jak długo?
Paryż lata 20., by móc poznać wybitnych malarzy jak bohater filmu Woodego Allena "O północy w Paryżu" lub Meksyk i początek 1900 roku gdzie mogła bym odwiedzić moją ulubioną malarkę Fridę Kahlo w jej Niebieskim domu i napić się z nią tequili. ;) Chciałabym tam pobyć kilka miesięcy. 

10. Które z Twoich marzeń spełniło się ostatnio?
Aaaaaaaaa! W okresie wakacji byłam w Wiedniu by podziwiać dzieła Gustava Klimta w tym mój ulubiony "Pocałunek" :)

11. Które z marzeń wybrałabyś jako następne do spełnienia?
Wyjazd do Meksyku (wiem...jestem nudna ;)).


Moje pytania do zaproszonych osób:
1. Cecha charakteru, którą najbardziej w sobie lubisz?
2. Z jaką sławną osobą chciała byś zjeść kolację?
3. Ulubiona książka lub film?
4. Jakie jest Twoje życiowe motto?
5. Gdzie chciała byś pojechać w podróż marzeń?
6. Czego najbardziej się boisz?
7. Czy wierzysz w miłość na całe życie?
8. Kim chciałaś zostać gdy byłaś dzieckiem?
9. Za co jesteś wdzięczna w swoim życiu?
10. Optymistka czy pesymistka? A może realistka?
11.Co cenisz w innych ludziach?

Jestem ciekawa Waszych odpowiedzi. Tylko Sekretarce dziękuję za wyróżnienie. Przyznam, że na niektóre z pytań trudno mi było odpowiedzieć, a inne sprawiły, że przemyślałam kilka spraw. 

11 komentarzy:

  1. Dziękuję, za nominację :) Jak znajdę trochę czasu to zabieram się za odpowiedzi na Twoje pytania :)

    To jest naprawdę dobry sposób na przemyślenie swojego życia:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Jestem ciekawa odpowiedzi :)

      Usuń
  2. Dziękuję za zaproszenie. Chciałbym zrobić kurs z projektowania wnętrz - widzę, że to Twój jeden z wymarzonych zawodów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jeden z moich wymarzonych zawodów, obecnie studiuję architekturę wnętrz i polecam. Niestety na karierę baletnicy jestem zbyt..."dojrzała" ;)

      Usuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie, ale niestety nie wezmę udziału :) Mam nadzieję, że nie będziesz miała mi tego za złe. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, przecież to tylko zabawa :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Twoje odpowiedzi były dla mnie bardzo ciekawe. Gratuluję punktu pierwszego!!! A czy Twoje rysunki pojawią się na blogu? Muzyczne kawałki z chęcią sobie przypomnę i to zaraz, a do Paryża lat 20-tych wybrałabym się z Tobą :-) Dziękuję, że dałaś się poznać trochę lepiej dzięki zabawie i życzę Ci szybkiego spełnienia marzenia związanego z Meksykiem (na to z Fridą trzeba chyba poczekać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj dziękuję :)Czyli jedziemy do Paryża? ;) Co do rysunków hmmm może coś wymyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No pewnie. Czyim wehikułem się zabieramy? Twoim, czy moim? Na rysunki czekam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się będziecie wybierać do tego Paryża to pamiętajcie, by zabrać ze sobą Undi :D

    Miło było dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie i popieram prośbę Tylko Sekretarki - też bym chciała zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń