czwartek, 23 sierpnia 2012

Czas zawsze upływa, minuta po minucie, sekunda po sekundzie. Wraz z czasem upływa nasze życie. Nikt tego nie zatrzyma. Jednakże, jedna rzecz jest w naszych rękach, a jest nią to, czy będziemy marnować ten czas, który mamy, czy nie, czy będziemy trwonić go
w sposób negatywny, czy spożytkujemy go w konstruktywny sposób. Upływ czasu
w naszym życiu jest taki sam dla nas wszystkich, jak również istnieje podstawowa równość pomiędzy tymi z nas, którzy są częścią tego czasu. Różnica leży w naszym stanie umysłu 

i motywacji. 

- Dalajlama XIV

6 komentarzy:

  1. "Czas ucieka, wieczność czeka" jak głosi napis widziany z pewnego okna. To trwonienie czasu to mój stary problem, ale przy okazji tematu upływu czasu chciałabym dodać: im jestem starsza, tym wspanialsze staje się życie! Zatem mijający czas jest moim sprzymierzeńcem (choć tak niewdzięcznie z nim postępuję, mam nadzieję, że do czasu ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem co to za okno z którego widać ten napis ;) Ja natomiast mam wrażenie, że im jestem starsza tym szybciej ten czas ucieka.

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy jesteś ciekawa, co jest na końcu tego czasu? Bo ja nawet, nawet...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa, ale chyba ważniejsze jest to co tu i teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie mijający czas przeraża... za każdym razem czuję, że nie wykorzystuję go w 100%, nie robię tego na co mam ochotę itp. a przecież młodsza nie będę. Eh...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam często do siebie pretensje, że marnuję czas na mało twórcze czynności jak oglądanie tv, czy przesiadywanie na portalach społecznościowych. Wydaje mi się, że niekiedy taki "luz" jest potrzebny, nawet mało ambitny i twórczy ;)

    OdpowiedzUsuń