wtorek, 3 lipca 2012

Wakacyjny czas

Sesję letnią zaliczyłam pozytywnie. Niestety nie planuję żadnego dłuższego wyjazdu wakacyjnego choć nie ukrywam, że bardzo by mi się przydał. Tegoroczne wakacje chcę poświecić na naukę języka angielskiego i hiszpańskiego, które zaniedbałam na czas sesji. Bardzo lubię podróże i aktywny wypoczynek, dlatego w miarę możliwości postaram się jak najczęściej wyjeżdżać poza rodzinne miasto. Ponad to mam jeszcze kilka planów, które mam nadzieję zrealizować podczas wakacji. Poniżej zamieszczam kilka zdjęć z majowych wyjazdów: wypadu górskiego na szczyt Błatnia w Beskidzie Śląskim oraz wyjazdu do Wrocławia. 










3 komentarze:

  1. o proszę, Wrocław- moje miasto :D jak się podobało? ;-)

    natomiast górskiego wypadu zazdroszczę, uwielbiam góry, a Beskid Śląski jest u mnie ciągle na liście "kiedyś tam pojadę"

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrocław piękny, jednak bardziej podoba mi się w Krakowie (to moja wielka miłość :)). Co do wypadu górskiego polecam takie wycieczki, pozwalają na oderwanie się od tego co tu i teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć mieszkam we Wrocławiu, najbardziej lubię Warszawę. Podoba mi się żywotność tego miasta. Kraków i okolice - dla mnie świetne na wakacyjne wypady.

    OdpowiedzUsuń