środa, 25 kwietnia 2012

Mój hiszpański

Witajcie po dość długiej przerwie :) Dziś chciałam Wam przedstawić program za pomocą którego uczę się języka hiszpańskiego. Z programu SumerMemo miałam okazję korzystać wcześniej przy nauce języka angielskiego i byłam bardzo zadowolona. Zakupiłam poziom podstawowy (A1-A2) do nauki hiszpańskiego. W pakiecie znajduje się podręcznik, płyta z programem multimedialnym oraz nagraniami mp3. Kurs składa się z 12 lekcji na których poznajemy słownictwo, gramatykę, wymowę oraz pisownię. Metoda nauki opiera się na powtarzaniu przerobionego materiału. Podczas nauki program analizuje poziom zapamiętania danego słowa czy zwrotu i opracowuje plan powtórek. Sami określamy ile materiału dziennie chcemy przerobić (ilość tę można zmieniać na każdym etapie kursu). Dzięki temu program nauki jest dostosowany do indywidualnych potrzeb ucznia. Więcej na temat kursu znajdziecie na stronie http://www.supermemo.pl/hiszpanski_no_problem_podstawowy
Nauka języka angielskiego przy pomocy tego programu szła mi bardzo dobrze, gdyż z angielskim byłam już "osłuchana" i dodatkowo uczęszczałam na kurs prywatnie. Natomiast nie ukrywam, że samodzielna nauka hiszpańskiego przychodzi mi o wiele trudniej. Jednak nie zrażam się, uczę się codziennie. Uważam, że metoda powtórek i systematyczności w nauce przynosi efekty. 
A Wy uczycie się samodzielnie języków obcych czy wolicie uczęszczać na kursy? Macie jakieś sprawdzone programy multimedialne do nauki?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz