piątek, 30 marca 2012

8 minut

Wiecie już, że wczesne wstawanie pozwala mi na wykonywanie czynności na które nie mam czasu popołudniami lub wieczorami. Dzięki temu ranek mogę poświęcić m. in. na ćwiczenia fizyczne, które ostatnimi czasy zaniedbałam. Wykonuję ćwiczenia na mięśnie brzucha, ramion, nóg oraz pośladków. Korzystam z nagrań, które znalazłam w sieci i już wcześniej je wykonywałam:
3. Ćwiczenia na mięśnie nóg i pośladków: http://www.youtube.com/watch?v=2teK0EV0k-w&feature=related
4. Ćwiczenia rozciągające: http://www.youtube.com/watch?v=79sXwpZUeBw

Każdy zestaw ćwiczeń trwa ok. 8 minut. Jest to co prawda niewiele czasu, ale uważam, że ćwiczenia te są ciekawe i efektywne. Przed rozpoczęciem zawsze wykonuję rozgrzewkę a na końcu ćwiczenia rozciągające.
Uważam, że warto spróbować, gdyż 8 minut ćwiczeń na daną partię ciała to niewiele, a zyskujemy dobre samopoczucie i lepszą kondycję.

A czy Wy macie jakieś sprawdzone ćwiczenia, które możecie polecić?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz